sorry I am late

Hello alla underbara människor här ute/inne i sverige!

Sorry att jag inte har updaterat bloggen på typ år och dar men har tyvär inte hunnit med det eller hafft orken :/ Har hafft hemprov i SO och ska läsa en deckare på typ 300 sidor pluss skriva en deckare. Men nu skriver jag och snarast kommer det att komma bilder från skolan, tävlingen(SM), outfits och lite till :)

Hur är det med er annars då ? Mår ni bra ? Jag mår i alla fall skit bra :) Hela den här vecka har varit super kul! Ni förstår vi har repveka i skolan för våra 5-6 och 9 or ska ha vår konsert och vi 8 or ska ha e for mav wallmansliknande konsert, med dans, song och spel :) super kul! Jag har faktist gjort en av danserna som dansarna ska dansa och den är faktiskt ganska bra :)hahahaha. Oj det lätt gansa skrytit ;)  menn men det är kul i alla fall :)


Men nu måste jag gå och käka frulle :) pussar

eran pauline <3

Kommentarer
Postat av: caroline

Ha en Bra dag!
Carro

2008-05-08 @ 08:13:02
URL: http://carrobruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0