SM BABY!!!!

SMSMSMSMSMSM !!!!!!

Somsagt idag bär det iväg mot borås till cheer SM! Ska bli så grymt kul men vi kommer nog inte få någon väldigt bra plasering eftersom det är vårat första år som senior A lag, vilket är det den svåraste klassen + att det finns så sjukt grymma lag i våran klass men vi får hoppas på det bästa :)
Och vet ni, Jag är så himmla glad för att på SM så kommer LISA  att vara ( ni vet hon som har bloggen ¨Lisaplace¨ Så jag tror nog att jkag ska gå och hälsa på henne om jag vågar det vill säga ;)haha Jag blir alltid så blygg när jag träffar nytt folk :$ Men men om jag ser henne och vågar hälsa på henne så ska jag säga att jag älskar hennes blogg och stil! Hon har ju grymt snygg/fin stil!

image269
 Kommer inte att komma hem förns imorgon kväll men jag ska se om det finns någon dator på hotellet som man kan få låna :)

Ett lyka till skulle sitta fint ;)hahaha

pussar på er!<3

Kommentarer
Postat av: amanda

Lycka till :D

2008-05-07 @ 19:16:16
URL: http://aami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0