Med g-ögon på näsan.

Hej,heej, tjooo! :D

Idag vaknade jag grymt tidigt för att ha sovmorgon( som jag har varje fredag). Jag gick faktist upp kl: 06,15! fatta 06,15 men det var bara för att jag var tvungen att tursa och tvätta håret så ;)haha aa och det tar ju då lite tid.

Igår Så var jag först i skolan och på eftermiddagen så hadde vi typ genrep för våran såkallade wallmans konsert. Det var skit kul att få dansa med bandet och inte till skivan och sen var det skitkul att få höra alla songare sjunga sina låtar :) väldigt duktiga var dom i alla fall :)
Sen efter skolan så åkte jag, linnea och jessica hem till mig för jag skulle hämta lite grejor och byta om eftersom det var så grymt varmt! Fy vad skönt väder det var igår asså! Hoppas det blir lika bra väder idag :) Aja men sen cycklade vi upp till stan och där köpte jag ett par nya jeans(bild kommer) Som jag tyckte var skitsnygga! Dom är ljusblå och supersköna! Och dom kostade bara 250 kr! Herregud säger jag bara! :D Sen köpte jag ett par solglasögon och rakludder :) Men solglasögonen har jag tagit bort glassen i så dom blir sådana här såkallade ¨tönt glasögon¨. Och åå jag är kär i dom också och dom ska jag förövrigt ha idag :)

Idag så ska jag till skolan, konstigt va ;)hahah nej men aa sen så går jag bara halvdag i dag för sen ska klassen till ett gymnasium i Örebro och göra något där antar jag, men jag har ingen aning om vad :S Sen ska jag nog bara tat lungt till imorgon men mer om imorgon kommer då ;)

pussar<3
image270

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0