let the sun shine

God förmigdag får man väl säga vid den här tidpunkten :)
Just nu sitter jag här och äter min frukost och väntar på att linnea ska komma, vi kommer inte att göra något särskilt, bara sola och sen ville hon att vi skulle ut och springa men lat som jag är så orkar jag inte det ;)hahaha. Men det kanske blir en långpromenad ;) Vi får se.
Någon som vet om det ska gå någon bra film på tv ikväll? Orkar värkligen inte göra något.
Men kanske man kan lura med något på bio ;)
Imorgon har jag ledigt från skolan, eller alla på min skola har ledigt tror jag :) vi får kommpledigt imorgon men vi 8,or har inte ens hafft våran konsert en så det är lite konstigt men så blir det ju ibland.
Men men nu ska jag inte störa er mer pussar eran pauline<3
image283
min mamma som är konstnären och det ska föreställa mig när jag var liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0