DagenIdag och shoppingen :)

Hellllo!:D

Åå, jag är på strålande humör idag!
Så underbart väder och aa underbar shopping! Då kan väl inget bli fel? :)
Aja dagen börgade med att jag vaknade klockan 09,15 och då var det bara att stiga upp och göra sig i årdning, sen kl: 11,00 åkte jag till idrottshuset här i örebro för mitt cheerleading lag skulle underholla på någon innebandy martch. Det var kul med strässigt! allt gick bra förutom ett bygg som vi typ tappa men det löste vi såklart ;)
Sen så fick vi fika som tack så vi satte oss ute och åt det :) Sen ringde jag mamma för jag orkade inte ta bussen hem så jag skulle fråga om sjuss men då var hon på stan så då gick jag och mötte henne och vi gick och åt lunch på la bagette, skit gott somvanligt! Effter det skulle vi åka hem men då sa jag att vi skulle gå till h&m en snabbisbara så då gick vi dit och jag fick då där ett par shorts, ett linne och en Gillette Venus Breeze( en sorts rakhyvel med inbyggd gel )så då belav jag glad! sen blev det bara mer och mer affärer vi gick in i så då fick jag en väldigt söt kläning från indiska och ett par skitsnyggsnygga gladiatorskor från vagabond och två par leggings från sissters:)
(Dagens shopping kommer legre ner!)
Men sen när jag kom hem så gick jag på en långpromenad med Smilla(min hund) Så skönt i det här vädret!

Men nu måste jag göra mig klar för om en halvtimma ska ja på min skolas vår konsert! Det är bara 4,5 och 9.or med så det ska bli kul att sse på :D
Ha en fortsatt underbar dag!<3

DAGENS SHOPPING!


okej dagens shopping kommer senare för det är någe cp med blogg.se nu så det går inte att ladda upp några bilder men dom kommer!

image271

det här är jeansen jag har pratat om!
image273
image274
image275
brillorna jag har pratat om
image276
image277
detta var då dagens shopping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0