Celebrate good times, come on!

Long time ago!

Hej hopp gummi snopp xD haha
Det var ett tag sen nu eller vad tycker ni ? ;) Men så ska det inte bli igen det vill jag låva!
Hur är det med er då? Jag själv mår bara toppppppen! Har hänt så otroligt mycket nu dom senaste veckorna men orkar´inte skriva allt här! :/
Idag har jag i alla fall varit på konfermationen! Jag konfermeras imorn!!!!!! Gud va skönt det ska bli säger jag bara!
ÅÅ massa presenter blir det ju också ;)haha
Idag var det typ föredrag med konfan då vi sjung lite låtar och berättade lite om polen resan och lite mer :)
Jag och Linnea sjung duett tillsammans:) För kul! men niu ska bara veta hur nervös jag var, skakade typ i hela kroppen å allt!!!
Menmen. Nu ska jag berätta något som ni inte vet! Det är nämligen så att niorna på min skola(går ju själv bara i åttan) har avslutnings bal om två veckor och jag har blivigt tillfrågad om att få sjunga 7 låtar med en annan tjej på balen :D Så¨det kommer bli sååå kul!
Vi ska blandannat sjunga: I'm yours, duffy- mercy, celebration, Heal the world, Poison, Lykke Li-I'm good, I'm gone & somewhere over the rainbow.
aja senare ikväll kommer det komma gårdagens shopping och lite mer kanske ;) så missa inte det!

image285

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0