Tisdag

God morgon!

God morgon alla underbara, sovit gott?  Det har i alla fall inte jag! jag hadde ställt min veka klocka på kl: 06.30 men när klockan ringde så satte jag på TV'n och såg att Vakna med the voice inte hadde börgat en så då blev jag lite fundersam, så jag kollade vad klockan var på tv'n och då var klockan 05,35 ?? jag ba va :Oså jag gick upp gick till köket och då var klockan där också 05,35 så det var bara att gå och sova igen :Dhahaha.
Men men det blev ju en liten rolig historia för er då ;)haha.

Ne nu är jag trött på regn och snö!! Vädret här i örebro är nu dimma och små dugg :/ inte kul!!
Jag som presis hade börgat att ha på mig min skin jaka men det går ju inte nu :(För kalt och så vill jag inte att den ska bli blöt av regnet. Så den får venta ett tag.

Ne nu måste jag göra mig klar till skolan puss!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0