Pauline shoppar!

I går så var jag en stund på stan och ja det blev ju då lite saker som vanligt ;)hahaha

Ett par kalasbyxor från Gina Tricot.
Smink.
Ett par efterlänktade
Wayfarers.

image125
Är fulkmligt kär i dom!!!!

Men en sak som hände när jag köpte mina kalasbyxor så visste jag inte riktigt villken strlek ag skulle ha så jag ick fram till en sån där expedi och frågade om dom var små eller stora i storlekarna, och då svrade hon att dom var ganska normala. Så då frågade jag vad hon trodde jag skulle ha för storlek och då sa hon smal eller medium så jag tog medium. Sen deräkt när jag kom hem så provade jag dm nya kalasbyxorna och ja vad tror ni att dom var? jo dom var för små!!
Tur att jag inte tog smal i alla fall! Asså jag kan ju ha kalasbyxorna men dom hasar ner hela tiden så jag måste gå och dra upp dom hela tiden! JOBBIGT!!!!

Xoxo/paulne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0