nedstigning Sverige

Nu serni, nu är jag hemma i Älskade Sverige(Ö-e) :)

Resan har vrait kul men jag skulle nog inte villja göra om den om jag ska säga det så ;)
Blir såååå trött på folket som går på konfan också! Men men nu ska vi inte vara såna där tråkmonsa! Eller vad tycker nu ? ;Dhahaha

Mamma och han kommer ju inte hem förns på söndag så nu bor jag hoss pappsen igen :/
Visst han är säll å så men han hittar alltid något att klaga på :( blä!!!! Skaffa ett liv liksom! XDhaha
image156

Imorgon är det ju då lång fredagen :)
Då ska jag till min farmor och farfar och käka påsk middag med bröderna, pappa, brors barn och sambo + deras hund. Kul och gott ska det bi :)

Xoxo/ er pauline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0