gårdagen och dagen idag :)

Hej som jag nu märkte så förmedlade jag ju inte er om vad jag gjorde igår odentligt så här kommer det :)

Igår så var det först skola och jag var skit lad för jag visste att vi skulle dissikera(!):)haha
Och för er som inte visste det så har jag längtata sååå länge efter att få dissikera(eller hur det nu stavas) ni vet när man får ta och skära i t.e.x. hjärta,lungor och njurar på ett djur.
Jag vet inte vart jag har fott det ifrån men jag tycker bara att det är så interesnt och roligt haha.
Aja men det var typ bara jag och en kille tll i min klass som tycte det var kul och som vågade röra och skra i dom här sakerna. Det här kan låta äkligt men jag har stppat in mitt lillfinger i ett hål i hjärtat!! Asså fatta jag var skit glad(så konstigt!).
Alla andra tjejer i min klass typ bara ååååå det är så klit, ååå vad de stinker!(men det gjrde det inte!!!).
Menmen jag tyckte det var kul i alla fall.
Sen på kvällen gjorde jag inte ågot särskilt!

Idag: Så var jag iskolan igen, men jag tror att jag holler på att bli sjuk eller något sådant :/ inte bra. Jag är typ snorig i näsan sen har jag ont i halsen på morgonen när jag vaknar.
Menmen det fick gå i alla fall.
Sen efter skolan så kom min pappa och hämtade mig oc då åkte vi till min doktor, och sen hadade vioch jag fick ett nytt nummer a älsklings tidingen sofis mode=hjärta mig.LOL.
Sen efter det så åkte vi hem och jag åt lite snabt sen bar det iväg till discodans träning. Där träffade jag Carro och Agnes i min klass. Hahaha och jag var typ fem minuter fösenad så det blev lite pinsamt.
Men nu ska jag gå och sussa kram!

Xoxo/ pao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0