Dator

Hej alla läsare!

Nu är jag hoss min pappa och har äntligen fått igång hans dator. Så nu ska jag skriva!

Ja i lördags så åkte jag ju då till min farmor och farfar, där åt jag skit mycket mat(som vanligt),sen såg vi på postkodmiljonären och till sisst melodifestivalen. Asså fan vad bra jag tycktedet var att perreli kom vidare men jag ville inte att linda skulle komma till globen utan till andra jansen nästa vecka. För jag ville att hon sibelle eller vad hon nu hete skulle gå vidare till globen inte andra sjansen :Dhaha
Seb åt vi yterligare mat och sen blev det brotskod försvunnen, för bra pogram det där !sen blev det sängen ch såva.

På söndagen ble det att vakna tidigt för att jag hade träning med cheerleadigen på morgnen, frn 09.00-12.00 så jg var ganska slut.
Hanna hade tyvär glömt min kaera så jag får nog den på onsdag får jag hoppas :)
Och vill ni veta någe kul som jag fick höra på cheerleadingen?
Jo det var det här att det är bara två lag som har anmält sig till senior A på DM så vi kommer att atomatiskt komma till SM!! Och det gör ju mig skit glad eftersom jag inte ska vara med på DM.;D
Aja men sen rästen av dagen gjorde jag typ ingenting, jag satt vid tvn och latade mig. Såg den där isprinssesan för första gången och den var faktiskt ganska bra!

Men nu ska jag inte skriva mera puss på er!
/pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0