dagen

hej alla

Idag är det fredag igen. Asså gud tiden går ju bara så snabbt! eller hur?
Idag hadde jag sovmorgon så det var skönt ;) Sen blev det skola och idag var jag värkligen på nogot konstigt hummör! Jag brukar alltid vara på konstigt hummör igentligen men idag var det extremt!!
Jag fick värkligen skrattataker för ingenting! hahaha.
Och sen på lunchen så orkade jag inte stå och vänta i kön när man hade ätit klart så jag typ kastade glaset till sin disk lådag och pang! hela glaset typ sprängs i hundratals små bitar xDhahah och jag tror jag fick lite splitter i huvudet för de lixom stak till :)hahahahaha.
Jag fattar inte hur jag lyckas!!!

Aja nu ska jag typ bara packa för på Söndag åker ju jag linnea och channie till Polen med våran konfermation!
Det kommer nog inte bli så kul för vi är tvungna att sova med ledarna :Ohaha
Sen så ska vi ju inte flyga ditt heller utan vi ska åka buss!!!! Fan(ursäkta språket) säger jag bara! För jag blir så himmla åksjuk på bussar så jag spyr alltid! Som tur är så är jag inte ensam om att vara åk sjuk!:) så det är bra :)


ha en bra dag nu puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0