Tisdag morgon.

God morgon alla där ute. Vad fasen gör jag uppe såhär tidigt på sommarlovet om jag får fråga? Jo för att jag ska gå den här jäkla sommarkursen. Visst den är bara en vecka men jag hamnade i en skit tråkig grupp på bara 5 personer när alla andra grupper är typ 20!
Men men den kursen jag går den här veckan är för 93 or i örebro län tror jag och den gör så att man får prova på en gymnasielinje, dum som jag var valde jag natut och ograr mig stort nu! Jag vill prova på en estetsisk linje, en istetisk linje är en linje där man antigen kan välja musik, dans, teater eller rms och jag vill prova på musik och dans!

Aja vad händer idag då? Jag ska ju som vanligt gå på den där kursen då, men efter vet jag inte mamma pratade om att åka till min morfars grav och sätta dit lite fina blommor å så:) Får se om det blir av.

Men ni får ha en underbar dag nu och om ni har sol någonstans i landet tänk på mig här i lilla örebro där det bara regnar :(. :).

Kommentarer
Postat av: Anna Appelblad

Hej, Vad söt din blogg var!

förresten det finns en tävling på min där man kan vinna två underbara parfymer.

2008-06-17 @ 08:12:37
URL: http://topnoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0