Say my name, say my name

Fredagens shopping + lite till! :D

image286
Halsband: gina tricot

image287
Halsband: Gina tricot

image288
Armband: Gina tricot

image289
Örhängen: H&M Divided

image290
Ögonskuggor:Viva la Diva

image291
Kläning: H&M

image292
T-shirt/tunika: H&M

image293
Vita Whayfers: Åhlens

image294
Svart rosa Whayfers: Bikbok

Det här var då det jag köpte i fredags:)


Här kommer då lite mera som jag har shoppat men för några veckor sedan:)

image295
Vågtong: Åhlens

Sen var det också ett par serisrosa skor men den bilden var tydligen ogiltig:(


Lite saker jag fick av mamma när hon kom hem från Thailand:)

image296
Kolla inte ansiktet eller håret heller ;)hahaha

image298
Kläningen är blå med en massa härliga haway blomor :)


Sen tilslut det sissta, en kläning jag hittade hoss min mormor åå jag blev värkligen förälskad i den!!!

image299



Nej men nu måste jag fixa mig, konfermeras ju idag så nu ska jag till kyrkan och sedan kommer typ hela min släkt men till mig :)

Kommentarer
Postat av: sofichelle

fina saker!

2008-06-01 @ 17:54:23
Postat av: Hanna

Vilket långt inlägg ^^ Jättefina klänningar! Vad söt du är tjejen (: Var kommer de bruna gladiatorsandalerna ifrån? Me want :)

2008-06-03 @ 19:49:12
URL: http://vemod.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0