Midsommarafton

God morgon eller ska man säga förmiddag?
I villket fall som hälst så är det midsommar! Villket är underbart, men kanske inte för mig, jag har nämligen gott och blivigt sjuk :(
Jag som hadde planer och allt, jag skulle hem till Linnea och såva där med Jessica och vi skulle ha så trevligt men ikke sanikke :( Ja ja får se om jag blir frisk tills imorgon då jag är hemmbjuden till min farmor och farfar för lunch.
Och jag måste ju bli frisk tills på Tisdag då jag åker till mallis med min mamma :)


Kommentarer
Postat av: Miriam

tack så hemskt mycket. jag är också sjuk...men man får göra det bästa av situationen -äta gott! puss på dig

2008-06-20 @ 13:04:34
URL: http://wedgeheel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0