I really, really want to be with you.




Oj, oj, oj! är orden jag får fram nu. Jag håller på att packa förfult för det blev inget igår, hehe jag gick på bio med L i stället ;)Mycket roligare ju! Vi såg någon film som jag värkligen inte trodde skulle vara bra(skulle igentligen se sex and the city filmen men det var fullsatt)men det visade sig att den var skit bra! Tyvär kommer jag inte ihåg vad den hette men om jag kommer på det skriver jag det sen!

Sen en sak som jag har tänkt på nu, gud vad många bloggare som skrev väldigt allvarliga blogginlägg igår! Är det bara jag som har tänkt på det?
Alla bara åå jag satte mig ner och börgade tänka på vad jag gör/gjort i mitt liv och blablabla haha :)inge fel med det men det käns värkligen som att en del som bloggar värkligen ''kopierar'' andras texter : / lite synd tycker jag
En blogg ska väll vara ividuell! Eller? Jag vill i alla fall att min blogg ska ha något som någon annan blogg inte har typ vad som hälst, litet som stort.

Idag då, vad händer idag, jag ska i alla fall packa, och sen vid halv tre ska jag gå och äta lunch med pappsen, han ville säga hejdå och så innan resan :)
Sen ska jag cyckla förbi en hattafär jag såg igår och kolla efter en solhatt :)(om jag hittar en så ska jag visa den!)
Ha en bra dag ses kanske sen!<3

Kommentarer
Postat av: Linnea S

Brudens bäste man hette den ju ;)

Jag kommer sakna dig gumms, förlåt för att du inte fick en ordentlig kram igår innan jag stack. Jag älskar dig <3

2008-06-23 @ 13:17:32
URL: http://handbolllinnea.blogg.se/
Postat av: LOVISA

fina bilder!

2008-06-23 @ 13:31:49
URL: http://onemoretry.blogg.se/
Postat av: cat

fina bilder! ha en trevlig kväll:)

2008-06-23 @ 21:04:43
URL: http://gallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0