A day of my life

image306

Hej pussungar! Hur mår ni? Vad har ni gjort idag? Jag mår tippilitopp vill jag låva! och idag har jag som vanligt varit i skolan men det var ingen vanlig dag! nej nej det var en underbart kul dag...not! xDhaha ni förstår vi hade ingen friluftsdag i år med skolan så den blev idag och istället för att åka skidor eller pulka blev det typ att lära sig vad man ska göra om det börjar brina. såå grymt tråkigt men vi slutade tidigare eller inte jag då som skulle repa med bandet till balen :) det går framot och dom som spelar gör sin del skitbra!

Xoxo/paulis :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Visst är den! Nej, fan vad kul :D Hur kommer det sig att du ska sjunga den inför dom?
Vilken fin bild här i inlägget btw :)

2008-06-03 @ 19:47:03
URL: http://vemod.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0