Let the world rock



Just nu sitter jag och funderar på livet, jag vet det låter knasigt men jag börjar att fundera på vad som är bra med det (livet alltså) och vad som är dåligt. Några bra saker med liver är ju då b.l.a Vänner,  familjen, husdjur, sporte/fritidsintressen och aa saker som bara gör en glad och lycklig.
Dåliga saker med livet är ju då t.ex  Döden, vänner som sviker, bråk, krig, svältande barn/föräldrar, prostition och allt som man av någon anledning kan bli ledsen för i livet.

Vad brukar ni göra när ni känner er ledsna? nerstämda och kanske besvikna på någon ni älskar? Skulle vara kul att veta.

Sen undrar jag vad det är ni gillar att läsa och titta på, har nämligen lite svårt att komma på något att skriva nu, så kul om ni vill je förslag.

*pussar*

Kommentarer
Postat av: Emmy

fina bilder

frågestund i min blogg också..

2008-07-16 @ 18:11:53
URL: http://enstorfantasi.blogg.se/
Postat av: laijna

fina bilder :D

2008-07-19 @ 12:25:44
URL: http://laijnloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0