Just dance

Hej alla. hoppas ni mår bra :) Jag mår toppen!
Tyvär har jag ju då inte bloggat på ett tag nu då men det ska det bli endring på!
Nu när jag har varit bortrest och bara varit hemma så har det varit hur kul somhelst!
När jag och mamma var på Mallorka så träffade vi på ett bekant ansikte första kvällen! Och det var ingen mindre en OLA!!!! Ni vet Idol Ola! Jag var typ bara fem centimeter ifrån honom, och asså jag säger bara det. Han är bara sååååååååååå snygg att jag nästan dööör! :Dhaha
Sen här hemma har jag varit med mina vänner, varit på discon och dansat som en galning, shoppat med en massa och till och med hafft en födelsedags fest :)

Här kommer lite bilder från veckorna.





Det var allt då :) pussar<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du blir på kort :)

2008-07-08 @ 10:32:02
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: matilda

*mallorca

2008-08-12 @ 12:49:16
URL: http://fussdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0