träningen

Nu har jag varit hemma ett tag efter träningen på oskaria. Det var kul och vi övade på tävlings programet, snart DM ju :)Synd bara att jag inte kan vara med men SM då fan då ska jag vara med( jag har bestämt att vi/dom ska gå vidare).
Men smart som jag är så glömmer jag min digital kamera där så ingen dagens outfit idag inte :/
Hahaha men ellen + alla dom andra tjejorna är så snälla så dom tog med min digital kamera så jag kommer att få den på söndag igen :)tack tack säger jag bara!!!

Sen i helgen så ska jag till pappa eller jag ska först till honom imorgon och sedan åka och såva hoss min farmor och farfar på kvällen så dom får pyssla om mig ordentligt ;)hahaha
Sen på söndag morgon kommer pappa och hämtar mig, sjussa mig hem och lämna smilla(min hund) och sen åka till min träning.
Resten av dagen har jag ingen aning om vad som kommer att hända men något kul hoppas jag :)

Puss och Kram / pauline

Kommentarer
Postat av: Ellen Widstrand

Om den nuvarande startlistan gäller så kommer vi komma till SM, eftersom det bara är 2 i våran klass !

2008-03-01 @ 22:21:39
URL: http://widstranden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0