Shopping,lägenheten,tåget/Lördag

På lördagen var vi först på stan och där lemnade linnea tillbaka en typ kläning på indiska och när hon gjorde det så köpte jag en ursnygg midje kjol, men det är så sjukt jag brukar i vanligtvis ha storlek 36/38 men nej det var för stort så då provade jag en 34 och gissa vad den var också för stor men den fick gå ;)haha. asså gud jag trodde aldrig att jag skulle kunna ha en 34 menmen nu kunde jag detb så det är inte så mycket att göra.

Men här kommer då lite bilder från idag/Lördagen

            

Bilderna: den första är då ''dagens shopping'', den andra är då ''dagens outfit'' , den tredje,fkärde och femte bilden är från lägenheten och sedan den sissta är från tåget men det är en himla dålig bild för att fönstrena hade dom nog inte tvättat på typ 15 år :Dhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0