Min Dag

Hej hej alla bloggare här kommer då min dag.

Först  så åkte jag och mamma till IKEA för att vi skulle kolla på en säng till mitt rum, villket värkligen behövs.  Sen när vi kom dit så provade vi en massa olika sängar men tillslut hittade vi en som var bra så nu har vi typ bestält den i dred 140cm villket gör mig väldigt glad. För att förut har jag ju bara hafft en 90 cm säng så :)Ja jag tror nog ni förstår varför jag är glad =Dhahaha. Aja sen blev detlite annat smott och gott som vi köpte där.
Sen efter IKEA så åkte vi till Krämaren vilket är ett köphus här i Örebro :) och där gick vi in på hemteks för att mamma skulle köpa nogot där :)
Sen efter det ¨så åkte vi hem till min mormor och fikade ett tag :)Det var riktigt gott, och sen fick jag ju också 200 kr av henne så då blev jag ännu gladare :D

Nu så håller mamma på att göra mat, det ska bli tacos ikväll => Och sen så ska jag kanske göra lite glass med våran nya mixer eller det ska bli hallon sorbet. Villket jag älskar. Aja ha en fortsat bra kväll =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0