MIN DAG

 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fan alltså, Dagen började ju då med att jag inte fick min sovmorgon till kl: 08,00 istället för 07,00 som alla andra dagar. Jo just för att jag var sjuk förra vecka så missade jag två prov så då var jag tvungen att komma till skolan 08.20 istället för 09.10 som alla andra bara för att jag var tvungen att göra ett svenska prov som jag inte fattade ett piss på och när jag fick tillbaka det så fick jag ju då reda på att jag hade fott IG i det!! Fatta IG. Jag fick 8 rätt av 55. Hur fan lyckas man med det ???????? Men men en rolig sak är ju då i alla fall att från och med idag så är det ingen skola för mig och alla andra 8,or på skolan fören om tre veckor =D För nu dom två veckorna här framöver så ska vi praova och veckan efter det så har vi ju sportlov : ) Jag ska i alla fall praova första veckan på Wains coffie Hose. och andra veckan på Team Sportia : ) kul ska det bli i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vilken tid tror du att du kommer ha lunch i veckan då? För om vi ska äta tillsammans måste ju vi ha lunch samma tid ;) , intressant blogg förresten !

2008-02-01 @ 18:06:26
Postat av: Pauline

jag vet inte jag börjar kl: 09.00 så kanske vid typ 12.00-12.30 asså då börjar min lunch tror jag :)

2008-02-01 @ 18:13:09
URL: http://paulinnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0