Min dag

Min dag i dag har varit så här.

Jag vakna kl: 08.30 och gjorde mig i årdning för praoen idag. Jag skulle ju då till ett nytt ställe idag och det var Team Sportia. Det var inte så särskilt kul där om jag ska vara ärlig :/ Det ända jag fick göra vara att typ flytta på kläderna och sätta dom i storleksårdning men det var tre riktigt snygga killar som jobbade där så dom fick jag stå och prata och titta på hela dagen xD hahahaha. Dagen gick ändå väldigt fort! Så det var bra :)  Lunch blev det på La Bagghette och där treffade jag rebecca i C så då hälsade jag på henne. Sen gick jag och tittade lite i afärer och sen gick jag en snabbis förbi och hälsade på Ellen. Hon praoade på Spirit eller vad det nu heter.
Sen kl: 14,30 kom älsklins Linnéa och hälsade på hoss mig =>Tack gull unge !
Men nu måste jag gå och sova pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0