Min dag / Alla Hjärtans Dag

Idag var det då prao igen då. Men det är ganska kul där så det gjorde imte mig något :)
Det är ju Alla hjärtans dag idag och som ni såg i inslaget igår så förstår ni ju att jag inte är så försjust i den här dagen, men det blev en rolig dag i alla fall=Dhahah Jag ska berätta varför......

Jo det var en kul dag för att när jag vaknade i morse så kom mamma in med ett paket, och i paketet låg då dom här........ det är dom som jag var och titade på igår, ni vet ;)

Sen på ''jobbet'' så kom pappa och hälsade på och av han fick jag det här.......... Ett kort med 100 kr i. :D Jag blev ju skit glad efter som att jag inte har så mycket pengar just nu.

Sen på ''Jobbet'' är det ju tre skit snygga killar som jobbar och innan jag skulle gå hem så frågade dom om jag skulle hem till min kille efter ''jobbet'' och då sa ja ju nej det ska jag inte, för jag hra ju ingen kille så då sa dom att då skulle jag få ''mysa'' lite med dom istället xDhahahaha så det var ju då lite kul tycker jag!
Tack för en bra dag alla!

Hoppas eran dag var lika bra som min!

P.S. Dagens Outfit kommer snart så holl utkik ;)

Kommentarer
Postat av: j.

diggar shortsen!

2008-02-14 @ 21:34:33
URL: http://fashionflipp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0