Konfermation

Hej hej alla underbara människor där ute idag har jag varit på min konfermation(stavning tack!) men Linnea och Channie. Där träffade vi en massa roliga människor men även nogra mindre roliga ;Dhahaha L och C fattar villka jag menar i alla fall.
Sen där fick vi se på någon film om jesus men den var inge bra så jag somnade typ :)haha
Sen åt vi mat och det blev korv med bröd som vanligt! Inte sådär jätte gott kanske men det var väl okej.
Sen fick vi gå till noge annat hus och där skulle vi typ göra som en tidningsartikel om ''Påskdagen'' Fick min grupp och så här sog våran artikel ut då XDhahaha inte så vaker det vill säga. Men men sen fick vi gå hem i alla fall:)

Bild på min artikel om Påskdagen!

Kommentarer
Postat av: channie

det var ju skojj haha bästa filmen också! ;)

2008-02-18 @ 01:22:16
URL: http://channiiiee.blogg.se
Postat av: Linnea S

vad bra den blev! (:

2008-02-18 @ 19:53:24
URL: http://handbolllinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0