hemma nu :)

Nu är jag äntligen hemma igen från min pappa. Det har väl inte varit så kul men det fick gå :D hahaha. aja så här var i alla fall min helg.

Fredag kväll: Då kom jag hem till pappa och vi åkte och handlade mat til kvällen och lite annat gott ;) Sen åkte vi hem och pappa börgade att göra mat och jag satte mig vid tv'n och läste lite i min nya skvaller tidning :)Sen var maten klar och då var det dax för melodifestivalen. Hahahaha asså gud vad jag tyckte Amy var dålig!! Jag ville att hon den där fina tjejen med höga byxorna skulle gå vidare men nejnej det gjorde hon ju inte :/ Synd tycker jag! Sen blev det glass och det var skit gott XDSen blev det sängen och sussa.

Lördag: Jag vaknade kl: 10,45 och började att göra mig i årdning för att jag skulle på Cheerleading läger som började kl: 12,00 i Sörbiengsskolan och slutade kl: 19.30. Det var kul men jag gjorde inte så väldigt mkt men men det var kul ändå. Jag ska ju inte vara men på DM så då behövde ju dom andra öva på det som dom ska göra där och då är det ju bra om jag inte är med och hjälper till så mycket då men det var kul i alla fall ;) Tjejorna i laget är så himmla bäst ! tack för att ni finns ! Det kommer att gå skit bra för er på DM det vill jag lova!
Sen när jag kom hem blev det tv och sen blev det att gå och såva.

Söndag: Den här dagen var bara skit, det vill jag lova! menmen på eftermidagen så åkte i alla fall jag och pappa till farmor och farfar och där var även bror min med hans sambo och deras son William. Där fikade vi och åt kvälsmat och det var super gott som vanligt! Farmor = BÄST på att laga mat! Sen åkte vi hem till mamma för att hemta lite nya kläder till idag och då fick jag även se min nya säng men,men. Sen blev det åka hem och titta på Walander Byfånen, Har redan sett den en gång men den var bra så jag såg den igen:D hahaha

Det här var då min helg hoppas att eran helg var bra puss på er nu !<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0