Hejhej

God dag på er :)

I dag vaknade jag faktist tidigt! :O Kl: 09.00 till och med! För att kl:09.45 så skulle det komma några flyttgubbar hit och hämta min gamla säng så det blev skönt att bli av med den :) Sen så kom det städ personal också och städade huset så det blev rent å fint :Dhaha
Sen kl:10.00 så åkte vi till tandläkaren för att jag skulle typ ta kort å grejer och där fick jag göra det värsta av allt jag fick prova ut eller göra en typ kompia av mina tänder, ni vet man får någon skena instoppad i munen full med någon eklig kleta ;)hahah aja det var skit äkligt i alla fall :/men men.

Sen så blev det att äta lunch med mamma och hennes sambo KG(Karl Gustav) på straik eller vad det nu heter, det var ganska gott. Det var pankakor med sylt och gredde :Pmums säger jag då. Hahahah så jag tjockade i mig hela fem pankakor :D men man lever ju bara en enda gång så då ska man unna sig också!hahaha


Sen nu är jag hemma och packar för jag kl:16.03 går tåget till STOCKHOLM :D Iii jag är såå glad, jag har värkligen lägtat till stockholm! Jag älskar staden! Jag älskar folket! AA man kan typ säga att jag gillar allt med stockholm! :)haha men nu måste jag packa.

P.S Kommer inte att han någon dator med mig till stockholm så jag kommer inte att skriva igen förns på lördag! Men på lördag kommer dert att komma mycket bilder och skrivande :)

Ha det så bra nu i helgen för det kommer jag :Dhihi <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0