Efter Jobbet Blev Det....

När klockan var 16.00 så fick jag gå om jag ville och det ville jag ju görna för igentligen skulle jag jobba till kl: 17.00 och då skulle jag bara få en timma på stan att hitta en prisent till mamma och något till mig att ha på mig så jag blev ju såklart skit glad =>
När jag väl var på stan så hittade jag dom här super läkra platå skorna på indiska! Synd bara att man är så lång så att man själv inte kan ha dom :( Men men det är ju kul att jag kan vissa dom för er läsare så att ni kan köpa dom i alla fall :)haha

image53

Sorna är guld besprutade och kostar ca 300-400 om jag mins rätt ;D haha och skon finns då som sagt på INDISKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0