dagen idag :)

Dagen börjadet med att jag vaknade kl: 07,34 men då tänkte jag att det här är alldeles för tidig! nu kan jag ju inte gå upp så jag bara vände på mig och somnade om :Dhaha
När jag vaknade igen så hade mamma kommit med frukost på sängen och allt :) så då blev jag glad men sen tittade jag på klockan och fick se att den var 12,17!!
Hahahhaa hur kan jag sova så länge? menmen jag åt min frukost och kollade min mobiltelefon och då fick jag se att Jessica hade sms'at. så då svarade jag och sedan ringde hon och vi bestämde att hon skulle komma hit.
Jag fick genast brottom och sprang in i duschen och tvetade mitt hår, sen städade jag lite och tog på mig kläder.
Kläderna kommer på bild sen!! =>
Sen kom jessica och vi började att kolla på film, sen ringde Linnéa och sa att hon hade slutat sin match men hon var tvungen att städa sitt rum innan hon fick komma hem till mig också :D
Sen efter lång ventan så kom hon tillslut så då såg vi klart på filmen jag och jessica såg och sen gick vi ner och åt mat, det var korvstroganof med makaroner min favo mat :) hahaha.
Sen åkte Jessica hem vid typ 18.00 tiden och då satte sig linnea vid min dator och hjälpte mig med min blogg som ni kanske ser :) Hur tycker ni att det blev ???
Sen satte jag mig och gjorde lite musik läxa/ hemprov  så fick linnea vara inne på internet :)

Sen nu har vi tittat på melodifestivalen och jag tycker att det var rätt låtar som gick till globen, hahaha men jag tyckte att den där kebabpizza skulle gå till andra schansen men nix det gjorde den då inte ;) hahaha

Ha en fortsat trevlig kväll!<3

det här är jessica och det här är  linnea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0