Blä säger jag bara

Alla vet ju att smink som foundation och puder inte är bra för huden men här kommer en till sak som gör att man inte vill köpa smink från dom lite biligare företagen som t.e.x. L'OREAL och MABYLINE.
Jo det är så här att på min prao i dag så var det en tjej där som var utbildad hudterapeft och då sa hon att Mc Donalds har gjort en dial med dom här smink fabrikerna ( alltså dom fabrikerna som gör sminket) att Mc Donalds ska skicka fett från när dom gör hadburgarna till smink fabrikerna. Alltså ni vet hur man gör handburgare va ? Ni vet man tar typ fett och steker handburgarna med. Ja det fettet som blir över effter dom har stekt sina hamburgare, det fettet skickar dom till smink fabrikerna så har fabrikerna i fettet från Mc Donalds och häller i sminket. Så när du tar på dig t.e.x. en foundation från LOREAL så har du alltså på dig hanburge fett i ansiktet :S Kanske inte så mysigt eller vad tycker du ?

Kommentarer
Postat av: Jonna

sov got:)!

2008-02-04 @ 21:46:32
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Ellen Widstrand

Jag menar att jag undrar om du har inspiretats an kenza! hon har ju redan en snarlik sån väska!

2008-02-04 @ 22:03:00
URL: http://widstranden.blogg.se
Postat av: emelie

är det sant verkligen ? ;O (:

2008-02-04 @ 22:28:50
URL: http://esh.webblogg.se
Postat av: hanna

låter vääääldigt troligt att mcdonalds skickar använt fett till loreal! bra pauline, bra! (Y) /hanna carlsson =))

2008-02-06 @ 18:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0