ååååååååååååååååå Nu Är Jag Bara Sååå Glad!!!!!! :D

Jag var nyss nere i min kälare och så kom jag på att jag kunde kolla lite bland mammas gammla kläder om jag hittade någont snygt eller någon som kunde bli snygt om man gjorde om det plagget och gissa vad, Jo hela garderoben vaf full av snygga och då menar jag skit snygga kläder och ganska många som behövs göras om för att bli snugga men ååååå jag blev bara såååååå glad!!
Jag hittade en särskilt söt lång sjol som skulle bli skit söt om man klipte den lite kortare och hade den uppe i midjan :D Jag ska bara fråga mamma om jag får kläderna och om jag får klippa i endel av dom så jag hoppas att jag får dom!

Bilder kommer att komma på dom om jag får dom! Jag ska hålla er uderrättade( eller vad det nu heter =>)


Kommentarer
Postat av: channie

vad kul ! :)

2008-02-18 @ 22:17:52
URL: http://channiiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0