The saturday of mine.

Rubriken säger väl endå allt ;)haha

Det här var då maten sen var det ju typ tre efterätter också så gissa om jag blev mätt! (kolla dukningen! värsta brölopsfealingen).


släkten: farmor, farfar, pappa, william(brors barn), monika(brors sambo), smilla(min hund), jag. (sen var min bror sjuk så han kunde inte komma och min andra broder fick jag inga kort på)


Dagens(lördagens)outfit.

Det var nog hela dagen :)sen gjorde jag absolut inge mer ! Eller jo jag blev ju sjuk så jag var tvungen att pysla om mig själv;)haha men det räknas vär endå inte xD

Kommentarer
Postat av: channie

åh jag har också köpt dom byxorna nu mihiih och ett par andra mönstrade strumpisar men ha de bra puss

2008-04-21 @ 22:55:55
URL: http://channiiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0