the hair

Idag var jag ju och klipte & slingade håret :) Det blev väl sådär om man säger så.
Det tog 2 timmar och 45 minuter alltihoppa och det var himmla jobbigt för naken
och huvudet när jag slingade! Och det tråkiga var att jag inte blev sådär jätte nöjd
med slingningen :( Ville nog ha det ganska så mycket ljusare en vad det blev men
det ser ju i alla fall bätre ut nu en vad det gjorde förut :)Så det är positivt!
Sen så funderade jag ju på att klippa lugg men så bel det inte!
För på SM( i cheerleading) så ska vi ha vårat hår/luggen i en inbakad fläta och då
kom jag på att det är nog svårt att göra en sådan om man då har lugg så luggen
får vänta några veckor :)
Annars blev jag skit nöjd med klipningen eller det kunde ha varit lite längre men
hallå! Det växer ju ut igen!:D

pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0