sice 0

image183image184image185image186   Ja vad har då dom här fyra tjejorna jemensamt? jo alla är den så kallade sice 0 modellen. Vad är det igentligen som är så snyggt med att vara så här smal ?
Visst jag har också varit så där himla vikt beroende. Jag har till och med haft en ätstörning och det är nog därför jag tycker det här är så alvarligt som det igentligen är, men som endel inte förstår! Och jag har fortfarande en sorts ätstöring men det behöver vi inte gå jupare in på.
Jag blir bara så förbanad på hur världen håller på att bli! Antingen är man för smal eller så är man för tjock. Det värkar inte finnas någe mellanting! Asså heregud alla som håller med mig kan väl skriva några rader på sin blogg/bilddegbok om vad ni tycker om det här med sice 0!



pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0