puss

Hej!

Sorry att jag inte har skrivit på länge men har inte hafft tid eller ork :/ Sen har jag varit himmla seg med dagens outfit så det kommer upp en idag :)

Angående tandläkarn så gjorde detskit ont !!!v Jag fick inte tandstälningen men jag fick prova några jävla ringar och det gjorde såååå ont! För först tog dom en ring som var typ hela 5 storlekar förstor!!! så då fick jag skit ont menmen det gick ganska bra endå ;)

Idag skulle jag igentligen gå på stan med mina älsklingar men cibbe är typ sjuk :( Men hon skulle ringa om hon kommer i alla fall, hon bor nämligen i kumla så det är ganska långt att åka.

aja nu måste jag till skolan :[ men ni får ha det sååå skönt fredag idag för fan!! :)))))

xoxo pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0