I nead you to slow me down

Hej alla hunderbara!

Nu sitter jag här framför datan och har inget liv xDhaha
Är hoss pappsen nu, för mamma och KG har åkt till stockholm och jag vill inte sitta hemma ensam och tycka synd om mig själv så då gör jag det här hoss pappsen i stället ;)hihihi

Idag äre grattis till Framor som fyller hela 94 år!<3


Min dag idag har varit ungefär såhär: Jag vaknade undefär vid halv elva tiden och åtfrukost, sen ringde jag linnea och sa att jag var vaken. Sen blev det brottom för jag och mamma skulle till lasarettet/sjukhuset och hälsa på min mormor som ligger där :/ Men hon har blivigt mycket bätre så det är bra!:) Så då var vi där i ungefär 45 minuter och bara snaka en massa skit med henne.
Sen åkte vi hem och då kom jag på att jag hadde glömt min cyckel på skolan(i onsdags) Så då blev det att åka och hämta den! hahahaha hur knäpp kan man va xD
Sen kom linnea hem till mig och vi stak upp till stan och där träffade vi cibelle men vi orkade inte me henneså vi stak xDhahaha
Sen gick vi på stan till ungefär fem-halvsex tiden sen åkte vi hem till mig och jorde typ ingenting.
Men men nu är jag här och har sååååå tråk! så snälla liva upp min dag med lite söta kommentarer ;)
hahaha pussar från mig<3

P.S. Dagens shopping kommer på söndag! :)

xoxo/pauline
image226

Kommentarer
Postat av: elin

haha förstår de:) vi hade askul när vi tog det :D

2008-04-18 @ 22:15:17
URL: http://aliin.blogg.se/
Postat av: Te.

äh jag tycker att det är jätte skönt, bara vara hemma och ta det lugnt. inte göra någonting liksom!
behöver lite semester från vardagensstress... på lördag blir det fest;)

2008-04-18 @ 22:25:42
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0