I I'm sorry

Hej

Jag är ledsen att jag inte har vait så angaserad i bloggen nu på några dar men jag har inte orkat och sen hände det en ganska häms sak igår också så jag kom inte hem förns vid 01.00 tiden :'( åå jag är så ledsen över et :(

Menmen nu idag får ni hålla utkik för att det kommer att komma up lite grejor här i bloggen :)
Som t.e.x.  nyheter från cocoo.se, otfits från i i mådags -till idag :), sen ocksålite nyheter i garderoben :)

så om ni är intreserade och vill se så kolla in bloggen några gånger idag :)

Idag och i morgon har jag ledigt från skolan!:D så himmla skönt! Idag ska jag inte göra så mycket. Men eftersom det är så fint väder ute funderar jag på att gå ut och öva på mina rundater som ser hämska ut! Menmen sen så ska jag och mamma åka och kolla på sänggavlar :). Och efter det blir det träning med tjejorna :) pussar!

Xoxo/ pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0