hej

Hej alla söta barn/ungdomar/vuxna! Idag har jag hafft ledigt från skolan:)Gud så skönt säger jag bara! Fins inge bätre en lov och ledigheter från skolan!
Så idag har jag då inte gjort så mycket bara slappat och läst lite tidningar, var även på en riktigt skön långpromenad med min hund :)

ÅÅ
jag måste bara berätta för er, jo igår så var jag och mamma bara en snabbis upp på stan och då köpte jag ett silver shampo och en hår mask, Så det första jag gjorde sen när jag kom hem var och tvätta håret och vet ni vad! Det belv skit bra !:D Håret blev värkligen ljusare.
Hårmasken ska jag nog prova efter jag har slingat mitt hår, och det ska jag inte göra förns om typ tre veckor så jag får vänta lite med den :)

Men men nu ska jag gå tillbaka till livet =)haha Ha det så bra nu
image189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0