goood mooorning

God morgon mina kära läsare, hur mår ni idag då? Jag mår bara fint och är helt redo för valborg ;)haha

Vad ska ni göra ikväll då? kolla majbrasan?
Jag ska först träna eftersom SM är på söndag så det är sissta träningen för oss i dag och imorgon :)
Sen efter det ska jag nog förmodligen hem till Jessica med Linnea ochäta god mat och se på film sen blir det att slagga där :)
Idag går jag bara i skolan till lunch så det ska bli sköööönt! vill jag lova. Man behöver värkligen den här ledigheten.
Ledsen att jag inte har lagt upp någon ¨dagens outfit¨ nu dom senaste dagarna men jag har värkligen inte orkat, får väl skylla på alla läxor och hemprov jag har fott nu och skolan är ju endå viktigast! :)
image261
(ursäkta bildkvaliten)
Men igår orkade ag i alla fall göra något med mitt hår, såhär blev det :)
Vad tycker ni? HITT eller DISS?

ha en underbar dag nu mina underbara korvar;)
pussar pauline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0