God morgon eller vad man nu säger den här tiden

Vad är det man säger klockan 11.00? Säger man god morgon eller god förmidag? Enligt mig är det nog god morgon idag i alla fall ;)hahah

ååå
vet ni vad jag har fott? Jo träningsverk i hela ryggen, ena låret, armarna + axlarna. Inte så kul faktiskt.
Igår så tränade jag ju ute i min trädgård, skulle försöka lära mig å göra rundet men det gick piss så då provade jag om jag kunde gå ner i brygga från stående och vet ni. Efter ett tag gick det :Dhhaha sååå glad är jag över det :)

Men men Idag så ska jag gå på stan med Linnea älskling och sen kanske min käre vän cibelle kommer :) Har inte träffat henne på år och dar käns det som, så det ska bli kul å se henne igen!
På stan ska jag kolla effter ett par snygga byxor, någon snygg tjol, vit långärmad tröja och lite mer men vi får se vad det blir jag kommer hem med :)

En dagens outfit kommer nog också lite senare idag <3

pussar/pauline
image221

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0