Flowers In my Hair

Åååååå jag äe sååå arg på blogg.se just nu eller jag har varit det typ hela dagen för i morse när jag vaknade skulle jag lägga ut ett nytt inläg och så funkar det inte!!! :O aja men nu funkar det så ni får inlägget ¨lite¨ försent.

image251
(bild från förra sommaren, en dag då jag var sjuk)

Ja ungefär såhär har jag sätt ut dom senaste dagarna! Sjuk och elendig, magsjuka är nog det värsta, särskilt nu när det har varit såå underbart väder. Men nu är jag typ frisk bara lite mag knip men det är inget mer :)
Så jag var i skolan idag med mina underbara vänner!
Men nu ska jag inte störa er mer :Dhaha så mitt tips till er är att gå ut i solen och köp en glass! Det är i alla fall vad jag ska göra nu :)

pussar pauline<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0