Don't let me live a lie

hello :)

Nu är jag vaken och tittar som vanligt på vakna med the voice. Inte så bra idag, saknar Pol menmen han är ju i new york och har kul! ÅÅÅ jag vill också åka någonstans! nu idag ja nu med en gång!

Hahhahaha sen måste jag bara berätta för er att det är ju snart SM i cheerleading villket jag ska tävla i då. Det är redan på lördag och jag har helt glömt bort att sola solarium och kommer nog inte orka det nu i veckan häller så då var det bara att ta och plocka fram brun utan sol igen, men vte ni vad som hände igår när jag nu tog på mig den där jävla brun utan sol krämen från något konstigt märke men a jag tog på mig den och smörjde ut den ordentligt och lät den torka in sen så någon/några timmar senare så skulle jag gå och lägga mig och det var inge med det då så jag gick och la mig men nuuu imorse så vaknar jag och får med häpnad se att jag är helt fläkig över hela kroppen :'( Men jag får väl ta på ett nytt lager ikväll och om det blir såhär fläkigt igen så får jag skrubba bort allt :/ Men vi får väl se hur det blir :)hahaha
Ha nu en fortsatt under bar dag/morgon/kväll!

Xoxo pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0