Blondinbelle.se

image209  
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag blir ju bara såååå iriterad på denna tjej!
Var det någon av er läsare som såg vakna med the voice igår? När hon var med ?
Asså heregud vad jag stör mig på henne! Och jag lovar det är inte för att jag är svartsjuk på henne!
Hon kommer där och ba åå jag är så perfekt, å blablabla min framtid är är i säkerhet tack vara bloggen å blablabla!
Och sen hon ba jag har inte löshår det är så biligt eller vad det nu var hon sa. :Shahahahahhahahahahahahahahhahahaha ärligt skärp dig kvinna!

Men visst jag förstår varför folk gillar hennes blogg, men jag gör då inte det! Hon är aldeles för snobbig för min smak, menmen alla tycker olika eller hur ;)
 xoxo/pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0